تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی ظریف و لاوروف درباره مذاکرات «آستانه»

به گزارش افکارنیوز،

وزارت خارجه روسیه از گفت و گوی تلفنی وزرای خارجه این کشور و ایران درباره مذاکرات آستانه درباره بحران سوریه خبر داد.

قرار است مذاکرات درباره بحران سوریه در «آستانه» با میانجیگری روسیه و ترکیه  23 ماه جاری میلادی برگزار شود؛ مذاکراتی که برخی گروه های تروریستی معارض سوری هم اعلام کردند در آن شرکت میکنند

حالا امروز دوشنبه وزارت خارجه روسیه از گفتگوی وزیر خارجه این کشور و همتای ایرانی او درباره مذاکرات آستانه خبر داده است.

به گزارش اینترفکس، این وزارتخانه اعلام کرده که سرگئی لاوروف و محمدجواد ظریف بر نیاز به همکاری بیشتر در چارچوب مذاکرات سوری-سوری در آستانه تاکید کردند.

به گفته وزارت خارجه روسیه، لاورروف این تماس تلفنی را با ظریف برقرار کرد و دو طرف ضمن رایزنی درباره سوریه، درباره مسائل دوجانبه تبادل نظر کردند.

لاوروف پیش از این تماس تلفنی، با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای خود درباره آمادگی و تدارک برای مذاکرات آستانه درباره سوریه رایزنی کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی ظریف و لاوروف درباره مذاکرات «آستانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..