تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمب دفاتر مشاوران هاشمی رفسنجانی برای حفاظت از اسناد و مدارک

مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک خبر داد:

پلمب دفاتر مشاوران هاشمی رفسنجانی برای حفاظت از اسناد و مدارک

این اقدام روال طبیعی و مربوط به تمامی شخصیت های برجسته است و دلیل آن نیز محفوظ بودن اسناد و مدارک دارای طبقه بندی است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، محمد حسن مشکوری درباره علت پلمب دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید خبر پلمب دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: این اقدام یک روال اداری و طبیعی است که به زودی برطرف می شود.

وی افزود: این اقدام روال طبیعی و مربوط به تمامی شخصیت های برجسته است و دلیل آن نیز محفوظ بودن اسناد و مدارک دارای طبقه بندی است.

وی ادامه داد: پلمب شدن دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی با دستور حراست مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته و این محدودیت به زودی برطرف می شود.

دفتر یاسر هاشمی، علی محمد بشارتی، مرتضی الویری، حجج اسلام عباسی فرد، نوری شاهرودی، لطفی، رستگاری، یونسی ومرادی نیز که از مشاوران رییس مجمع تشخیص بوده اند، در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع پلمب شده است.

233




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمب دفاتر مشاوران هاشمی رفسنجانی برای حفاظت از اسناد و مدارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..