تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل کالا با پهپاد تا پایان ۲۰۱۷ در کانادا عمومی می‌شود

636142002391908781 کانادا هم در کنار فرانسه و انگلستان به جمع کشورهایی پیوست که قصد دارند از پهپاد برای تحویل برخی انواع کالا و اقلام به مشتریان استفاده کنند.
به گزارش فاوانیوز به نقل از آنا، از فارس، مقامات مسئول در حوزه حمل و نقل در کانادا با پرواز آزمایشی اولین پهپاد در این کشور در حوالی روستایی در ایالت آلبرتا موافقت کرده‌اند تا در نهایت راه برای تحویل محصولات خریداری‌شده توسط مشتریان با استفاده از پهپاد باز شود.
انتظار‌ می‌رود شرکت‌های مختلف برای تحویل محصولات خریداری‌شده توسط مشتریان در کانادا تا اواخر سال جاری میلادی به استفاده از این پهپادها روی بیاورند. برای هدایت این پهپادها و کسب اطمینان از رسیدن آنها به مقصد از هدایت ماهواره‌ای استفاده خواهد شد.
قرار است آزمایش‌های اولیه برخی شرکت‌های خدماتی برای استفاده از این پهپادها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ آغاز شود. استفاده از این سیستم تحویل کالا در کشورهایی مانند کانادا با توجه به بافت جمعیتی و شیوه خانه‌سازی قابل اعمال خواهد بود. اما در مناطقی با بافت متراکم جمعیتی و انبوه آپارتمان‌ها قابل استفاده به نظر نمی‌رسد.
انتظار‌ می‌رود در آینده پهپادها ماموریت‌های دشوارتری را بر عهده بگیرند و از آنها برای حمل غذا و انتقال آن به مناطق سانحه دیده نیز استفاده شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل کالا با پهپاد تا پایان ۲۰۱۷ در کانادا عمومی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..