تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تحلیف ترامپ چگونه برگزار خواهد شد؟

How will Trump inauguration be held مراسم تحلیف ترامپ چگونه برگزار خواهد شد؟به گزارش آسمونی:

وبسایت روزنامه تلگراف به جزئیات مراسم تحلیف چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

به نقل از روزنامه تلگراف، حدود 10 هفته پس از پیروزی شگفتی‌ساز “دونالد ترامپ”، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، وی اکنون آماده است تا در مراسم تحلیف خود به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کند. ترامپ قرار است جایگزین باراک اوباما شود؛ اما این جایگزینی باید با برگزاری یک مراسم رسمی در 20 ژانویه (1 بهمن) انجام شود.

در آستانه برگزاری مراسم تحلیف، دونالد ترامپ به همراه معاونش “مایک پنس” در تاریخ 19 ژانویه از “آرامستان ملی آرلینگتون” در ایالت ویرجینیا دیدن می‌کند.

روز 20 ژانویه ساعت 5 بعد از ظهر به وقت گرینویچ (20:30 به وقت تهران)، دونالد ترامپ متن سوگندنامه خود را قرائت می کند. مراسم سوگند خوردن رئیس جمهور جدید آمریکا به وسیله “جان رابرتس”، از قضات ارشد آمریکا، انجام خواهد شد. متن این سخنرانی به شرح زیر است:

“من دونالد جان ترامپ سوگند یاد می کنم که صادقانه به اجرای مسئولیت های ریاست جمهوری آمریکا بپردازم و تمام توانایی خود را در حراست، حفظ و دفاع از قانون اساسی آمریکا به کار گیرم. امیدوارم خداوند مرا در این راه یاری کند.”

مایک پنس هم اندکی پیش از ترامپ سوگند یاد می کند. پس از پایان مراسم سوگند، دونالد ترامپ به ایراد سخنرانی می‌پردازد و پس از آن مراسم تودیع باراک اوباما انجام خواهد گرفت.

صبح روز 20 ژانویه باراک اوباما برای آخرین بار از روی تخت خواب خود در کاخ سفید بلند می شود و همان شب، دونالد ترامپ نخستین شب خود را در خانه جدیدش می گذراند. با انجام مراسم تحلیف، کارکنان کاخ سفید هم خود را برای یک محل اقامت جدید آماده می کنند.

صبح روز بعد دونالد ترامپ به اتاق بیضی‌شکل کاخ سفید می رود تا به عنوان رئیس جمهور آمریکا به وظایف خود عمل کند.

همچنین به مناسبت ورود ترامپ به کاخ سفید، در سراسر واشنگتن دی سی مراسم جشن برگزار می‌شود. در این مراسم دونالد ترامپ و مایک پنس و همسرانشان حضور خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تحلیف ترامپ چگونه برگزار خواهد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..