تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج تست بنچمارک گلکسی J7 2017 سامسونگ منتشر شد

نتایج تست بنچمارک گلکسی J7 2017 سامسونگ منتشر شد

گوشی هوشمند گلکسی S8 تنها محصولی نیست که سامسونگ قصد رونمایی از آن را طی روزهای آینده دارد. هرچند S8 تنها پرچمداری است که در این موقع از سال شاهد معرفی اش خواهیم بود، اما سامسونگ یک گوشی میان رده هم در دست تولید دارد: گلکسی J7 2017 که به زودی شاهد معرفی اش خواهیم بود. با تک شات همراه باشید.


این گوشی که قرار است جانشین گلکسی J7 سال پیش باشد از لحاظ سخت افزاری شاهد بهبود است که از جمله آن می توان به پردازشگر قوی تر و نسخه ای جدیدتر از اندروید اشاره کرد. تاکنون چند رندر از این گوشی به بیرون درز کرده و به این ترتیب، کم و بیش می دانیم که ظاهر آن به چه شکل خواهد بود.


اخیرأ، این گوشی میان رده سامسونگ آزمون بنچمارک گیک بنچ را نیز پشت سر گذاشته است. در نتایج مرتبط با این آزمون آمده که گلکسی J7 سامسونگ به پردازشگر قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود. همچنین، در این نتایج تایید شده که این گوشی همراه با اندروید 7 به بازار عرضه می شود.


با این حال، وجود تنها دو گیگابایت حافظه رم در این گوشی جای کمی ناامیدی دارد. این در حالی است که تاپیش از این شایعه شده بود J7 2017 دارای سه گیگابایت رم خواهد بود. وجود سه گیگابایت رم در کنار این پردازشگر قدرتمند معقول تر به نظر می رسد.


همچنین، انتظار می رود که این گوشی دارایدوربین اصلی سیزده مگاپیکسلی، دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی، شانزده گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با تفکیک پذیری 1080p باشد.


هنوز اطلاعی از زمان دقیق رونمایی از این محصول در دست نیست.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج تست بنچمارک گلکسی J7 2017 سامسونگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..