تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت 1950 رکورد دام در سامانه اطلاعات جغرافیایی GIC در قوچان

رییس شبکه دامپزشکی قوچان از ثبت 1950 رکورد در سامانه اطلاعات جغرافیایی دام از ابتدای سال 95 در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  علیرضا قدرتی گفت: GIS یا سامانه اطلاعات جغرافیایی سیستمی است که با بهره‌گیری از آن، کلیه اطلاعات جمع‌آوری شده به صورت لایه لایه تهیه شده و پس از تفیک و کنترل داده‌ها کلیه اطلاعات توصیفی و مکانی مورد نیاز وارد سیستم می‌شود.
قدرتی افزود: مهم‌ترین کاربرد این سامانه در دامپزشکی از جمله ثبت دقیق داده‌های جغرافیایی واحدهای دامی، جمعیت مربوطه، وضعیت بهداشتی و سلامت آن‌ها و در نهایت تهیه گزارشات آماری و اپیدمیولوژیک است که از مؤثرترین ابزارهای مدیریتی برای أخذ تصمیمات بهداشتی در راستای کنترل بیماری‌ها است.
او با اشاره به اطلاعات عملکرد واکسیناسیون ، پایش و مراقبت بیماری های دامی در این سامانه ثبت می شود اظهار داشت : ثبت این داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها و برنامه ریزی متعاقب ان بسیار ارزشمند است. و می تواند در پیشگیری از بیماری ها بسیار حائز اهمیت باشد.

رییس شبکه دامپزشکی قوچان تصریح کرد : باتوجه به اهميت  ثبت اطلاعات در این سيستم و  در راستاي پيشگيري و كنترل بيماري هاي احتمالي دام از ابتدای سال 95 تاکنون  تعداد 1950رکورد GIS در سیستم ثبت شده است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت 1950 رکورد دام در سامانه اطلاعات جغرافیایی GIC در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..