تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 17 درصدی اعزام دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از افزایش 17 درصدی اعزام دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات دانشگاهیان خبر داد.

افزایش ۱۷ درصدی اعزام دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات دانشگاهیانمحمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تاکنون بیش از ۸۲ هزار نفر در دوره شانزدهم ثبت‌نام کردند که از این تعداد بیش از ۱۶ هزار نفر از ابتدای بهمن‌ماه جاری تا پایان فروردین‌ماه سال آینده به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این دوره در مجموع ۸ هزار و ۳۴۷ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت متقاضی اعزام به عتبات عالیات شدند که از این تعداد ۴۸۶ استاد، ۶۸۳ دانشجوی مجرد پسر، ۱۲۱۵ دانشجوی مجرد دختر، ۲۱۰۷ دانشجوی متاهل و ۳۸۵۶ کارمند دانشگاه در این دوره به عتبات اعزام می شوند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: بر اساس قرعه‌کشی این ستاد از میان ۱۴۲۲ نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت که قرعه زیارت عتبات به نامشان افتاده است، ۶۵ نفر استاد، ۲۱۲ نفر دانشجوی پسر مجرد، ۳۸۲ نفر دانشجوی دختر مجرد، ۳۸۹ دانشجوی متاهل و ۳۷۴ تن نیز کارمندان دانشگاه‌های علوم پزشکی به همراه خانواده‌هایشان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 17 درصدی اعزام دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..