تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شی ناشناس در تهران چه بود؟ شلیک پدافند هوایی تهران

شی ناشناس در تهران چه بود؟ شلیک پدافند هوایی تهران

آخرین خبر : شي ناشناس در آسمان تهران چه بود؟ تاریخ انتشار: 95/10/27 18:3 ميزان/ حوالي ساعت 17 عصر امروز صداي شليک ممتد پدافند هوايي در مرکز تهران به گوش رسيد و پس از دقايقي اين صدا متوقف شد. در همين رابطه يک منبع آگاه با اشاره به اينکه هيچ گونه جاي نگراني براي شهروندان وجود ندارد و تحقيقات بيشتر در اين رابطه از سوي نهادهاي ذيربط ادامه دارد، اظهار کرد: دقايقي قبل پدافند هوايي تهران متوجه وجود شي ناشناسي در آسمان تهران شده و بلافاصله اقدام به شليک به سمت آن کرد. بنا براين گزارش، يک مقام مسئول در قرارگاه پدافند هوايي ارتش با اشاره به شليک به سوي يک هدف در تهران، گفت: عصر امروز يک فروند کوادکوپتر در حال نزديک‌شدن به منطقه پرواز ممنوع در تهران از منطقه ميدان وليعصر بوده که شناسايي شد.اين کواکوپتر، مشخص نيست که متعلق به چه کسي بوده اما به دليل نزديک شدن به منطقه پرواز ممنوع، با هوشياري به موقع قرارگاه پدافند هوايي ارتش، هدف قرار گرفت.اين کوادکوپتر، پس آغاز شليک‌ها به سوي پرنده، تغيير مسير داده و منطقه را ترک کرده است. گفتني است کوادکوپتر معمولا براي فيلمبرداري و عکاسي مورد استفاده قرار مي گيرد..



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شی ناشناس در تهران چه بود؟ شلیک پدافند هوایی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..