تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باخت خانگی تیم بسکتبال شهرداری اراک مقابل حریف کاشانی

به گزارش ایرنا، این دیدار پرحاشیه در سالن 2 هزار و 500 نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و تیم شهرداری کاشان با نتیجه 98 بر 79 شهرداری اراک را مغلوب کرد.
در این دیدار بازیکنان اصلی تیم شهرداری اراک به دلیل مشکلات مالی با باشگاه شهرداری در نیمه اول حاضر به بازی نشدند.
این دیدار با اعتراض تماشاگران به داوری نیز همراه شد که سبب شد چندین بار بازی متوقف شود.
تیم شهرداری اراک تا قبل از این دیدار با 13 بازی، هشت برد و 21 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر بسکتبال کشور و تیم شهرداری کاشان با 13 بازی، 6 برد و 19امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار داشت.
تیم بسکتبال شهرداری اراک در ادامه رقابت های لیگ برتر پنجشنبه 30 دی ماه جاری مقابل دانشگاه آزاد تهران به میدان می رود.
بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بسکتبال کشور از ششم آبان ماه جاری با حضور 10 تیم پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)، شهرداری تبریز، شهرداری اراک، شهرداری کاشان، دانشگاه آزاد، لوله آ.اس شیراز، شهرداری گرگان، نیروی زمینی و شیمیدر تهران آغاز شده است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باخت خانگی تیم بسکتبال شهرداری اراک مقابل حریف کاشانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..