تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزادی 6 منطقه دیگر در شرق موصل

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای نهاد «مبارزه با تروریسم» عراق امروز (دوشنبه) توانستند شش منطقه دیگر را آزاد کرده و بخش وسیعی از شرق موصل را به کنترل خود در آوردند. در درگیری بین نیروهای عراقی و تروریست‌های داعش نیز دهها تروریست از پا در آمد و بسیاری از آن‌ها به سمت مناطق غربی موصل فرار کرده‌اند.

به نوشته منابع خبری عراقی، نیروهای مبارزه با تروریسم، صبح امروز توانستند منطقه «النبی یونس» و مرقد حضرت یونس نبی (ع) و همچنین منطقه «الشرطه» را آزاد کنند.

همچنین منطقه «مجموعه فرهنگی» در شرق موصل نیز به کنترل نیروهای عراقی در آمده و پرچم عراق بر بالای ساختمان‌های این منطقه نصب شده است. بنا به اعلام اتاق رسانه‌ای عملیات موصل، نیروهای عراقی در همین منطقه توانسته‌اند یک پهباد تروریست‌ها را ساقط کنند.

ظهر امروز نیز نیروهای مبارزه با تروریسم، مناطق «الکندی» و «القیروان» در شمال شرق موصل را توانستند به کنترل خود در آورده و دهها تروریست را از از پای در آورند. در این منطقه نیروهای عراقی موفق شدند دو کامیون بمب‌گذاری شده و دو خودروی حاوی دوشکا را منهدم کنند.

عصر امروز نیز تروریست‌های داعش کنترل منطقه «الجماسه» را به نیروهای مبارزه با تروریسم واگذار کردند و نیروهای عراقی در حال پاکسازی منطقه از مین‌ها و بمب‌های کار گذاشته شده هستند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/EZB577 اخبار مرتبط آزادی منطقه «الکفاءات» و «اندلس» در موصل/ البغدادی فرماندهان داعش را خلع درجه کرد95/10/26 - 14:24دانشگاه موصل به طور کامل آزاد شد95/10/25 - 11:54



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزادی 6 منطقه دیگر در شرق موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..