تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معمای شاه تحت تاثیر درگذشت‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی! + عکس

«معمای شاه» شامگاه گذشته با پخش سکانس‌هایی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همراه بود. سازندگان این مجموعه در پیامی درگذشت یار دیرین امام (ره) را تسلیت گفتند و از مرحوم آیت‌ الله رفسنجانی به عنوان یکی از بازوان تاریخ انقلاب یاد کردند.

«معمای شاه» تحت تاثیر درگذشت‌ آیت‌الله هاشمی

«معمای شاه» شامگاه گذشته با پخش سکانس‌هایی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همراه بود. سازندگان این مجموعه در پیامی درگذشت یار دیرین امام (ره) را تسلیت گفتند و از مرحوم آیت‌ الله رفسنجانی به عنوان یکی از بازوان تاریخ انقلاب یاد کردند.

 شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

 پیش از این سکانس‌های مربوط به شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در «معمای شاه» پخش شده بود که شامگاه یکشنبه این صحنه‌ها بازپخش شد.

در این سکانس‌ها فرازهایی از مبارزات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار شخصیت‌هایی چون آیت‌الله مطهری و آیت‌الله طالقانی و دیگر مجاهدان انقلاب به تصویر کشیده شده است.

علاوه بر پخش این سکانس‌ها، تصاویری از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال‌های انقلاب در کنار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به طور اختصاصی در قالب مجموعه «معمای شاه» پخش شد.

محمدرضا ورزی - کارگردان «معمای شاه» - پیش از این در دیداری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، درباره به تصویر کشیدن شخصیت وی در قالب سریال، توضیحاتی را ارائه کرده بود.

او درباره شخصیت یار دیرین امام (ره) گفته است: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از بازوان تاریخ انقلاب بود. ما در «معمای شاه» با نگاهی فراجناحی رویدادها و شخصیت‌ها را از مرحوم بازرگان گرفته تا آیت‌الله طالقانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بررسی کردیم چون فکر کردیم باید تمام زوایا را دید و در واقع تا جایی که مقدور است و به قصه ما ربط دارد باید این شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشیدیم.

ایسنا

اخبار مرتبط:

آیت‌الله هاشمى رفسنجانی در کنار بازيگر نقش هاشمی !+عکس

کدام بازیگر نقش آیت‌الله خامنه‌ای را درمعمای شاه بازی کرد؟! + تصاویر

انتشار اولین تصویر بازیگر نقش هاشمی رفسنجانی در معمای شاه!

روایت بازیگر نقش آیت‌الله هاشمی از آخرین دیدار با ایشان! + عکس

سریال معمای شاه و گاف های عجیب/ هر شب گاف‌های شاه را تماشا کنید! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معمای شاه تحت تاثیر درگذشت‌ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..