تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان فعالان بحرینی برای مشارکت گسترده در نافرمانی مدنی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های بحرینی، فعالان بحرینی در پیامی خطاب به مردم این کشور از آن‌ها خواستند که به منظور اعلام خشمشان نسبت به اعدام عباس السمیع، علی السنکیس، و سامی مشیمع و وفاداری به خون‌های پاک آن‌ها، در نافرمانی عمومی امروز با شعار خون شهید بمب است، مشارکت کنند.

فعالان بحرینی همچنین از شهروندان این کشور خواستند که در سوگ شهدا، لامپ‌های بیرونی منازل و مغازه‌های خود را به مدت یک هفته کاملا خاموش کنند و از رفتن به بازار و مراکز خرید خودداری کنند.
فعالان بحرینی از مردم خواستند که همه خیابان‌های داخلی و خیابان‌های عمومی را ببندند.

رژیم آل خلیفه صبح روز (یکشنبه) حکم اعدام سه جوان بحرینی را اجرا کرد.

اعدام این سه شهروند بحرینی، موج جدیدی از اعتراضات را در بحرین ایجاد کرده است.

علمای بحرین این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم و ضمن اعلام سه روز عزای عمومی، خواستار افزایش خشم عمومی شدند.

عفو بین‌الملل نیز اعدام شهروندان بحرینی را محکوم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان فعالان بحرینی برای مشارکت گسترده در نافرمانی مدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..