تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران باعث رونق بی سابقه فروش جهانی پژو-سیتروئن شد

ایران لبخند را به چهره مدیران پژو-سیتروئن باز گردانده است.

عوامل ژئوپلتیک، گاهی موجب خوشبختی و رشد اقتصادی شرکت های صنعتی و بازرگانی در جهان می شود. در این رابطه، گروه خودرو سازی فرانسه موسوم به “پی ای اِی” که سازنده مارک های معروف “پژو” و “سیتروئن” است، اعلام کرد که به شکرانه احتساب فروش خودروهای تحت “لیسانس” پژو در ایران، حجم فروش جهانی این خودرو ساز به میزان ۸‚۵ درصد افزایش یافته است.

“ماکسیم پیکا” مدیر بازرگانی پژو-سیتروئن گفت که این گروه در آغاز توسعه همکاری های متقابل با ایران خودرو و سایپا در ایران است و در سال میلادی آینده بخش بین المللی این گروه شاهد رشد بی سابقه ای خواهد بود.

ایران باعث رونق بی سابقه فروش جهانی پژو-سیتروئن شد

نشریه اقتصادی فرانسوی” شالانژ” نوشت: ایران لبخند را به چهره مدیران پژو-سیتروئن باز گردانده است.

با احتساب فروش این شرکت در ایران، فروش جهانی گروه پژو-سیتروئن ۵.۸ درصد رشد کرده است و این در حالی است که بدون احتساب ایران، فروش این گروه فرانسوی ۲ درصد رشد منفی داشته است.

در ادامه پژو-سیتروئن اعلام کرد که رکورد تازه ای در فروش جهانی داشته و طی یکسال بیش از ۳,۱۴۶ میلیون خودرو فروخته است. از این میان، این پژو فقط ۲۳۳ هزار خودرو در ایران فروخته است و بدون احتساب فروش ایران، این خودرو ساز رشد منفی ۲ درصدی داشته است.

به گزارش ملکانه، “ماکسیم پیکا” مدیر بازرگانی پژو-سیتروئن گفته: تازه این آغاز ماجراست و این گروه فرانسوی با قراردادهای مشارکت”جوینت وِنچِر” با خودرو سازان ایرانی “ایران خودرو” و “سایپا” سال های پر رونقی را در آینده برای خود بیمه کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران باعث رونق بی سابقه فروش جهانی پژو-سیتروئن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..