تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفاظ گاردریل در راههای روستایی استان قزوین نصب می شود

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش ایمنی راههای روستایی حوزه استحفاظی پس از نصب گاردریل خبر داد و افزود: با اجرای طرح نیوجرسی بلوک مفصلی در آزاد راه قزوین- کرج و انتقال گاردریل های محور یاد شده به راههای روستایی، بخشی از نقاط موجود در راههای فرعی و روستایی حوزه استحفاظی استان ایمن سازی شده است.

حق لطفی تصریح کرد: با اجرای این طرح که با سرلوحه قراردادن رویکرد اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از امکانات موجود و صرفه جویی در هزینه ها صورت گرفته بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح تعداد ۵۲۵۰ ست گاردریل معادل ۲۰ کیلومتر مسافت برای افرایش ضریب ایمنی راههای روستایی و فرعی در حوزه استحفاظی بکارگیری و اجرا شده است.

حق لطفی بااشاره به حوادث رانندگی در راههای فرعی و روستایی استان ازرانندگان درخواست کرد هنگام رانندگی در این مسیرها نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.

استان قزوین دارای شش هزار و ۶۷۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است که از این میزان چهار هزار و ۸۲۰ کیلومتر آن راه روستایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفاظ گاردریل در راههای روستایی استان قزوین نصب می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..