تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم یادبود هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما در این مراسم که به همت ستاد مردمی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و باحضور فرماندار ، جمعی از مسئولان و مردم مومن و قدر شناس شهرستان ری در مسجد ارشاد برگزار شد  مداحان و ذاکرین اهل بیت  مرثیه سرایی  کردند و حجت الاسلام سید احمد هاشمی نژاد به ایراد سخن پرداخت . 

 در پی در گذشت نابهنگام آیت الله هاشمی رفسنجانی و همگام با مردم جای جای ایران اسلامی، مردم شهرستان ری نیز امروز با برگزاری مراسم یادبودی، یاد و خاطره این یار امام و رفیق دیرین رهبری را گرامی داشتند

مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز دوشنبه 27 دیماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد ارشاد واقع در میدان نماز شهرری برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم یادبود هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..