تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر لزوم ولایتمداری مردم

آیت الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از بسیجیان دانشگاه یزد بر لزوم ولایتمداری مردم تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛آیت‌الله  علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان دانشگاه یزد بابیان آیه‌ای از سوره مبارکه یس اظهار داشت: همه امور تنظیم و به دست امام سپرده‌شده است، وظیفه تمامی مردم پیروی و اطاعت از خداوند متعال در درجه اول و سپس ائمه اطهار(ع) است.
 
مرجع تقلید شیعیان با  اشاره به اینکه خداوند آمرزنده است، گفت: پیروی از ائمه(ع) سبب راضی بودن خداوند و دوست داشتن ما است چراکه دوست داشتن حضرت حق سبب بخشیده شدن گناهان می‌شود.
 
وی با اشاره به ادعای برخی افراد در مورد علاقه‌مندی به مقام معظم رهبری گفت: لازمه این ادعا داشتن علائم و آثاری است که باید به آن توجه داشت، ازاین‌رو وظیفه ما رفتن به دنبال این آثار و نشانه‌ها است تا ادامه‌دهنده راه ائمه(ع) و پیامبران باشیم.
 
آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: خداوند می‌فرماید اگر به ما علاقه‌مند هستید پس سخنان ما را بشنوید به خاطر اینکه نشانه محبت عمل کردن به کار نیک است.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر لزوم اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه گفت: خداوند در آیات خود می‌فرماید اگر به من علاقه من هستید باید از پیامبرتان اطاعت کنید به خاطر اینکه تنها راه سعادتمندی راه پیامبر است.
 
وی بیان کرد: اگر پیامبر می‌خواست قدرت درونی خود را به مردم نشان دهد از مردم جدا، و ایشان را یک استثنا می‌دانستند از این‌ رو پیامبر خودش را مانند مردم جلوه می‌داد که مردم از طریق پیامبر خداوند را بشناسند.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر لزوم ولایتمداری مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..