تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهادهای خدمات رسان خدمات خود را قطع نکند/ آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی مدارس اقدام کند

ساعت: 16:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008350

مهرداد یحیایی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به بدهی مدارس در خصوص حامل‌های انرژی و آب، تصریح کرد: طبق مصوبه جلسه گذشته قرار بر این شد؛ نهادهای خدمات رسان خدمات خود را قطع نکند و آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی مدارس اقدام کند و تکلیف بدهی‌ها را مشخص کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار شهرستان آبیک و با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

مهرداد یحیایی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به بدهی مدارس در خصوص حامل‌های انرژی و آب، تصریح کرد: طبق مصوبه جلسه گذشته قرار بر این شد؛ نهادهای خدمات رسان خدمات خود را قطع نکند و آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی مدارس اقدام کند و تکلیف بدهی‌ها را مشخص کند.

یحیایی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش در خصوص پاکسازی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محله مهدیه، اظهار داشت: این گونه موارد نیازمند استمرار می‌باشند. سال گذشته در منطقه شهرک بعثت اقدامات خوبی در این خصوص انجام شد ولی به صورت نیمه کاره رها شد.

وی افزود: برای به نتیجه رسیدن اینگونه پروژه‌های فرهنگی علاوه بر حضور تمامی دستگاه‌های فرهنگی نیازمند استمرار در برگزاری این مراسمات در مناطق مختلف و نیازمند هستیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به مصوبات جلسات گذشته، گفت: در جلسه گذشته مصوب شد که در دوره پیش دبستانی به ازای هر فرد ۱۰۰ هزار تومان واریز شود و این موضوع از طریق استان در حال پیگیری است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به مصوبه جلسه گذشته مبنی بر رسیدگی و تعیین تکلیف شهریه مدرسه بزرگسالان در سال آینده، گفت: نرخ مدرسه بزرگسالان در سال آینده افزایش قیمتی نخواهد داشت.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ابیک، مطرح کرد: قانون شوراها یک قانونی است که دستگاه‌های دولتی باید از تمامی ظرفیت‌های خود جهت رسیدن آموزش و پرورش یه اهداف خود که همان حیات طیبه دانش‌آموزان است، همکاری داشته باشند که این همکاری نه تنها مالی بلکه از طریق بیان راهکار و کمک‌های معنوی نیز می‌توانند با آموزش و پرورش همراه و همگام باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته شورا در شهرستان آبیک، عنوان کرد: امسال برنامه‌هایی که خوبی در دست اقدام داریم که از جمله آنها می‌توان به ارائه دستاوردهای شوراها، حضور شوراها و ائمه جمعه در مدارس، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به فعاایت شورای آموزش و پرورش، قدردانی از خدمات شوراها، استفاده از سربرگ‌ها جهت معرفی شوراها، تشکیل جلسه شورای آموزش و پرورش و سایر موارد را نام برد.

ابن مسؤول با اشاره به راه‌اندازی کاروان نماز در شهرستان آبیک، خاطرنشان کرد: خوشبختانه کاروان نماز توسط آموزش و پرورش در مدارس شهر آبیک در حال انجام است و لازم است، کاروان نماز طوری برنامه‌ریزی شود که در بخش بشاریات نیز برگزار شود.

یحیایی با اشاره به تدوین روش‌های مناسب جهت دریافت کمک از سوی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و نیز خیرین، گفت: در شهرستان آبیک نسبت به تشکیل انجمن خیرین اقدام شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با تسلیت به مناسبت وفات حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی، گفت: در زمان پیامبر و ائمه‌اطهار عده‌ای به آنها سخت می‌گرفتند و حتی عده‌ای آنها را بیگانه خطاب می‌کردند؛ بزرگان ما نیز بعضا مورد بی‌احترامی قرار گرفتند و امید است ما از این بزرگان بهره‌ کافی ببریم زیرا این‌ها نقش خود را در دوران انقلاب به درستی ایفا کردند.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهادهای خدمات رسان خدمات خود را قطع نکند/ آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بدهی مدارس اقدام کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..