تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهل انگاری مسئولان در رسیدگی به پرونده فیش های نجومی

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008243

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از سهل انگاری مسئولان در رسیدگی به پرونده فیش های نجومی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، درباره روند پیگیری پرونده حقوق های نجومی گفت: متاسفانه هم دولت، هم مجلس و هم دیوان محاسبات در این مورد سهل انگاری می کنند.

وی تصریح کرد: همین مدیر عامل فولاد مبارکه که در حال حاضر 36 میلیون تومان حقوق پایه اش است آن هم بدون کارانه، پاداش و غیره، آیا این رقم نجومی نیست؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: هیات امنای برخی دانشگاه های علوم پزشکی که بدون هیچ برخوردی حقوق های نجومی دریافت می کنند نمونه های سهل انگاری مسئولان در برخورد با صاحبان فیش های حقوقی نجومی است.

قاضی پور، اظهار داشت: حتی سازمان بازرسی نیز در رسیدگی به تخلفات شرکت هایی که سهم دولتی دارند نیز کوتاهی می کند.

وی گفت: امیدواریم بر اساس ماده 206 آیین نامه داخلی مجلس گزارش در این باره هرچه سریع تر ارائه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهل انگاری مسئولان در رسیدگی به پرونده فیش های نجومی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..