تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه معضل اساسی مردم شهرستان بندرگز را رنجیده خاطر کرده است/ خلیج گرگان در حال احتضار است

ساعت: 16:40 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008304

امام جمعه شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان گفت: سه مشکل اساسی باعث رنجش مردم این شهرستان گردیده است که مردم این شهرستان از مسئولین استانی و شهرستانی می خواهند که این مشکلات را هر چه سریعتر برطرف نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ حجت السلام "سید ابوالفضل حسینی" امام جمعه شهرستان بندرگز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور"حسن صادقلو"  استاندار گلستان و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند، به پاره ای از مشکلات مردم این شهرستان پرداخت.

وی افزود: سه مشکل اساسی باعث رنجش مردم این شهرستان گردیده است و توجه بیشتر مسئولین استانی را می طلبد.

امام جمعه شهرستان بندرگز، یکی از مشکلات اساسی مردم این شهرستان را، ساخت بیمارستان بندرگز در خارج از محدوده شهری دانست و افزود: دسترسی مردم به این بیمارستان کمی سخت می باشد و گلایه مردم را به همراه دارد ولی بنا به درخواست مردم این شهر، از مسئولین استانی درخواست می شود که بیمارستان سابق این شهرستان را به عنوان یک کلینیک تخصصی به صورت 24 ساعته در مرکز شهر برقرار نمایند تا مردم نیز از آن بهره کافی را ببرند.

حجت السلام" حسینی" در خصوص دومین مشکل اساسی مردم این شهرستان تصریح کرد: دومین مشکل اساسی مردم این شهرستان نبود کمربندی در این شهر است که با توجه به وجود خط راه آهن در مرکز این شهر که پاره ای از مشکلات را برای این مردم به وجود آورده است، از مسئولین امر می خواهیم در این راستا، اقدامات جدی را بردارند.

وی در ادامه در خصوص  مهمترین معظل و مشکل مردم این شهرستان، یعنی خشک شدن خلیج گرگان عنوان کرد و افزود: خلیج گرگان این روز ها در حال احتضار است و نگرانی جدی مردم این شهرستان را به دنبال دارد، چرا که اکوسیستم این منطقه در حال تغییر است و این شهرستان و شهر های اطراف آن در حال کویری شدن هستند و در این خصوص از استاندار و مسئولین استانی و کشوری می خواهیم هر چه زودتر برای احیای خلیج گرگان قدم بردارند.

گفتنی است، شهرستان بندرگز با 46 هزار نفر جمعیت در غربی ترین نقطه استان گلستان واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه معضل اساسی مردم شهرستان بندرگز را رنجیده خاطر کرده است/ خلیج گرگان در حال احتضار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..