تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات صنایع دستی هنرمندان منطقه آزاد انزلی به امارات

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008308

صنایع دستی هنرمندان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای دومین بار به کشور امارات صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی محصولات صنایع دستی سازمان منطقه آزاد انزلی برای دومین بار و به منظور حمایت از مشاغل خانگی و  در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی به امارات متحده عربی صادر شد.

عضو هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی  با تاکید بر اهمیت حمایت از فعالان عرصه صنایع دستی  و اشاره شرکت ۱۵۰ نفر در دوره های آموزشی صنایع دستی این سازمان اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۳۸۰ نفر توانسته اند کارت صنعتگری در رشته های مختلف صنایع دستی دریافت کنند.

حمیدرضا مرتضایی با اشاره به تک محصولی بودن محصولات کشاورزی در منطقه آزاد انزلی، افزود: سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ارتقاء درآمد خانوارهای روستایی و جوامع محلی ، حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی کارگاه های آموزشی در رشته های حصیر بافی ، گلیم بافی ، رشتی دوزی،قالی بافی تمام ابریشم و سایر رشته های صنایع دستی مربوط به این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است

وی از همکاری منطقه آزاد با صندوق کار آفرینی امید و اعطای تسهیلات حمایتی کم بهرهه به فعالان صنای دستی خبر داد و افزود: با معرفی این محصولات در نمایشگاه های داخلی و خارجی تا کنون سفارش خرید از سوی کشورهای امارات ، استرالیا و عراق ارائه شده است.

نخستین صادر کننده محصولات صنایع دستی منطقه آزادانزلی  در همین رابطه اظهار کرد:  با حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه آموزش و معرفی محصولات در کنار فراهم سازی شرایط لازم جهت صادرات محصولات صنایع دستی گیلان به کشورهای مختلف تا کنون تعداد ۳۷ هزار قطعه از این محصولات به ارزش بیش از ۳۵ میلیون تومان صادر شده است.

الهه کمالی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۵۰ نفر به صورت مستقیم در این راستا مشغول بکار شده اند و در تلاشیم سایر محصولات صنایع دستی را تولید و صادر نماییم.

گفتنی است بزرگترین پردیس صنایع دستی شمال کشور از سوی این سازمان در راستای تولید، آموزش، عرضه و صادرات محصولات صنایع دستی منطقه و کشور در فاز تجارت و گردشگری  منطقه آزاد انزلی در حال احداث است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات صنایع دستی هنرمندان منطقه آزاد انزلی به امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..