تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام نور بزرگترین دانشگاه از راه دور کشور/ تقویت سامانه ثبت نام پیام نور در آستانه انتخاب واحد

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با تقویت سامانه گلستان فرصتی را در جهت تحصیل همه افراد جامعه و تسهیل روند ثبت نام دانشجویان فراهم کرده است.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پهنای باند مناسب جهت ثبت نام دانشجویان برای ترم جدید تحصیلی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور برای تسهیل در کارهای ثبت نام دانشجویان این دانشگاه، پهنای باند سامانه جامع گلستان را تقویت کرده است تا دانشجویان بدون هیچ مشکلی به ثبت نام ترم جدید تحصیلی‌شان بپردازند.

وی بیان کرد: بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور زمان ثبت نام از تاریخ 30 دی لغایت ششم بهمن ماه 95 است و دانشجویان در این زمان می توانند با مراجعه به سامانه جامع گلستان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

صدر ادامه داد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه از راه دور کشور سعی در ارایه امکانات بهتر برای تحصیل دانشجویان دارد و در این زمینه بنا بر دستور ریاست این مرکز آموزشی 

اقدامات خوب آزمایشگاهی و کلاسی برای دانشجویان در آستانه ترم جدید تحصیلی ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: راه اندازی دوره های مجازی و الکترونیکی در این دانشگاه بزرگ از دیگر اقدامات موثر و خوب دانشگاه پیام نور در جهت تحصیل همه افراد جامعه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام نور بزرگترین دانشگاه از راه دور کشور/ تقویت سامانه ثبت نام پیام نور در آستانه انتخاب واحد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..