تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ‌ترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن

بزرگ‌ترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن

به گزارش خبرآنلاین، با حمله سایبری به 5 بیمارستان تحت مدیریت Barts Health NHS برخی سیستم‌ها عمدا خاموش شده‌ تا جلوی سرقت دیتای احتمالی گرفته شود.

رویال لندن، سن بارتولومه، ویسپ کراس، مایل‌اند و نیوهام بیمارستان‌هایی هستند که موردحمله سایبری قرارگرفته‌اند و سخنگوی Barts اعلام کرد در حال تحقیق و بررسی هستند تا متوجه شوند که آیا اطلاعات پزشکی به سرقت رفته است یا نه؟

به گفته این مقام، کشف بدافزار روی سرورهای اصلی روز جمعه باعث شد تا برخی سیستم‌هایی که فایل‌ها را بین بیمارستان جابجا می‌کنند، موقتاً خاموش شده تا عملیات پاکسازی سیستم‌ها بلافاصله انجام شود.

این بزرگترین حمله سایبری به سیستم پزشکی NHS در انگلستان است که در سالهای اخیر رخ داده و مقامات در حال بررسی و کشف عاملان این حمله هستند.

در اکتبر گذشته نیز به Northern Lincolnshire و بنیاد موسوم به Goole حمله سایبری شد و حمله‌کنندگان از طریق باج افزار فایل‌های سرور را قفل کرده وتقاضای پول برای رفع حصر دیتا را مطرح کردند اما مقامات از دادن باج خودداری کرده و به جای آن تمام ملاقات‌های پزشکی با مریض‌ها را کنسل کرده و از ابتدا آن را تعریف کردند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ‌ترین حمله سایبری به سیستم اطلاعات ۵ بیمارستان در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..