تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلمان از گفت وگو با دولت جدید آمریکا برای پایبندی به توافق هسته ای خبر داد

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری اسپوتنیک، شفر گفت که دولت آلمان مذاکره درباره آینده توافق هسته ای را با مقام های جدید آمریکایی ادامه داده است.
این اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آلمان پس از آن مطرح شد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا روز یکشنبه در گفت و گو با دو نشریه تایمز انگلیس و بیلد آلمان بار دیگر به توافق هسته ای خرده گرفت و آن را «یکی از احمقانه ترین» توافق های تاریخ آمریکا خواند.
ترامپ گفت : من از توافق با ایران خرسند نیستم. به نظرم این بدترین توافقی بود که صورت گرفت. 150 میلیارد دلار پول نقد در اختیار ایران قرار دادیم.
این در شرایطی است که برخی مقام های اروپایی امروز در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل بر اهمیت حفظ برجام تاکید کردند.
«بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس در این رابطه گفت : این توافق بسیار ارزشمند است و ما می خواهیم که ادامه یابد.
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا هم در این خصوص اظهار داشت که کشورهای عضو این اتحادیه به اجرای توافق هسته ای پایبند خواهند بود.
ایران و کشورهای گروه 1+5 متشکل از آمریکا، چین ، روسیه، فرانسه، آلمان و انگلیس سال گذشته به توافقی برای پایان یک دهه تنش در زمینه برنامه هسته ای دست یافتند.
قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که پیرو برجام به تصویب رسید، با لغو همه قطعنامه های ضدایرانی قبلی، تحریم های ظالمانه علیه کشورمان را لغو کرد.
با وجود برخی بد عهدی هایی که طرف مقابل در روند اجرای این توافق از خود نشان داده، اقتصاد کشور اکنون در پرتو تلاش های تیم مذاکره کننده در مسیر شکوفایی دوباره قرار گرفته است. فروش نفت ایران در طی یکسال گذشته به دو برابر رسیده و تبادلات و ارتباطات بانکی برقرار شده است.
اروپام ** 9386 ** مهران معینی جم**1590

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلمان از گفت وگو با دولت جدید آمریکا برای پایبندی به توافق هسته ای خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..