تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حساب باشگاه پرسپوليس مسدود نشده است

رئيس امور مالياتی شهر و استان تهران:

رئيس امور مالياتی شهر و استان تهران خبر مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

حساب باشگاه پرسپوليس مسدود نشده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از رسانه مالیاتی  ایران، حسین بنی‌صفار با بیان اینکه 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال جزو بدهکاران مالیاتی محسوب می‌شوند، تأکید کرد: هنوز حساب هیچ کدام از این دو باشگاه مسدود نشده است.

وی با اشاره به جلسه مشترک سازمان امور مالیاتی و باشگاه پرسپولیس که روز شنبه (25 دی) برگزار شد، افزود: گروه کارشناسی سازمان امور مالیاتی کشور و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت بدهی باشگاه و تعیین سازوکار وصول آن هستند که تا هفته آینده، تصمیم نهایی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران با بیان اینکه از تمام کسانی که باید مالیات پرداخت کنند طبق قانون نسبت به اخذ مالیات اقدام می‌شود، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس هم مانند تمامی مؤدیان مالیاتی موظف است مالیات معوق خود را پرداخت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حساب باشگاه پرسپوليس مسدود نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..