تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا صفحه نمایش با نسبت 17 به 9 خواهد داشت

سامسونگ دیسپلی در ویدیوی تبلیغاتی خود تصاویری از پنل‌های خود و احتمالا گلکسی اس 8 را نمایش داده که البته ممکن است نشانگر اطلاعات بیشتری نیز باشد.

سامسونگ دیسپلی در جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی خود ویژگی‌های پنل‌های امولدش را معرفی کرد. در این ویدیو گوشی نامشخصی را می‌بینیم که برخی معتقدند متعلق به گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 است. البته با کمی دقت در این ویدیو می‌توان به اطلاعات جالب دیگری نیز دست پیدا کرد.

با بررسی نسبت تصویر نمایش داده شده در این ویدیو، متوجه نکته‌ی جالبی خواهید شد. پنل نمایش داده شده در این ویدیو نسبت تصویر ۱۷ به ۹ دارد که با استاندارد کنونی بازار یعنی نسبت ۱۶ به ۹ اندکی متفاوت است. البته ممکن است این طول اضافی برای افزوده شدن دکمه‌های ناوبری روی صفحه نمایش است تا این دکمه‌ها مساحتی اضافی از آن را اشغال نکنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا صفحه نمایش با نسبت 17 به 9 خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..