تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: طرح رجیستری موبایل از بهار ۹۶ آغاز می‌شود

وزیر ارتباطات: طرح رجیستری موبایل از بهار ۹۶ آغاز می‌شود

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات از نهایی شدن و اجرای طرح رجیستری موبایل از بهار سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین محمود واعظی با اشاره به اینکه حجم بازار از 18.5 هزار میلیارد تومان در ابتدای دولت، الان به 40 هزار میلیارد تومان افزایش پیداکرده است، گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی سرمایه‌گذاری در بازار ICT در پایان برنامه ششم به سه برابر یعنی 120 هزار میلیارد برسد.

دکتر واعظی در پایان صبحانه کاری با اعضای هیئت رییسه اتاق بازرگانی با تأکید بر اینکه فروشگاه‌های آنلاین همه کالاهایی را خریدوفروش می‌کنند که قانونی است، ادامه داد: همه این شرکت دارای شناسنامه هستند که البته در جلسه ادعایی مطرح شد که 97 درصد موبایل‌هایی که وارد کشور شده و به فروش می‌رسد قاچاق هستند که البته آنرا تأیید نمی‌کنم ولی اعلام می‌کنم که در همین ارتباط درزمینه اجرای طرح رجیستری کار خوب و عمیقی را شروع کردیم که البته دوبار در دولت قبل این طرح اجرا شد که به خاطر عجله‌ای که صورت گرفت با شکست مواجه شده‌اند اما در این دولت با هماهنگی که میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشتیم، تقریباً مقدمات آن فراهم‌شده و تجهیزات آن را برای خرید به مناقصه گذاشتیم و امیدواریم تا تیرماه سال آینده نهایی شود به طوری که نه مزاحمتی برای فروشندگان و نه مردم ایجاد شود.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: طرح رجیستری موبایل از بهار ۹۶ آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..