تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال به تعویق افتادن مذاکرات آستانه

به گزارش افکارنیوز،

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ­مشاور سیاسی استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه روز دوشنبه در مصاحبه با این خبرگزاری گفت مذاکرات درباره حل بحران سوریه در آستانه پایتخت قزاقستان که قرار است 23 ژانویه برگزار شود ممکن است به تعویق بیافتد.

پیش‌بینی می شود پس از مذاکرات آستانه، دور جدیدی از مذاکرات صلح سوری در تاریخ هشتم فوریه در ژنو برگزار شود.

ویتالی نائومکین، مشاور سیاسی دی میستورا افزود: «ممکن است مذاکرات آستانه به تعویق بیافتد اما این تعویق طولانی نخواهد بود. من امیدوارم مذاکرات آستانه در زمان تعیین شده برگزار شود.»

نور سلطان نظربایف، رئیس جمهور قزاقستان از این ابتکار حمایت و اعلام کرد کشورش آماده است میزبانی این مذاکرات را به عهده بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال به تعویق افتادن مذاکرات آستانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..