تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ شی که درون مایکروفر غوغا به پا کرده و شما را به دردسر می اندازند

این روزها وسایل مختلفی در هر آشپزخانه به کار گرفته می شوند. شاید به جرات بتوان گفت یکی از مهمترین دستگاه هایی که امروزه در تمام خانه ها به چشم می خورد، مایکروفرها هستند.

در گذشته که خبری از این وسیله کاربردی نبود، زمان زیادی برای گرم نمودن خوراکی ها و یا آب کردنشان هدر می رفت. اما در حال حاضر می توان به راحتی این گونه کارها را انجام داد. با این حال، نکاتی درباره دستگاه مذکور وجود دارد که برای ایمنی بیشتر باید رعایت شوند.

اگر دقت کرده باشید، در کاتالوگ مایکروفر لیست اشیا و خوراکی هایی که نباید در آن قرار داده شوند، به چشم می خورد. اگر به این موضوع دقت کافی نشود، ممکن است اتفاقات ناگواری برای ما رخ دهد. ما در این مطلب قصد داریم به همین مسئله بپردازیم.

تصاویر متحرکی که در ادامه قرار داده شده، واکنش برخی اشیا نسبت به گرمای مایکروفر را نشان می دهند. از شما دعوت می کنیم آن ها را تماشا کنید تا با عواقب این کار آشنا گردید.

۱- مارشمالو

giphy (1)

۲- صابون

giphy (2)

۳- بسته اسنک

giphy (3)

۴- لامپ های ریسه ای

giphy (4)

۵- سی دی

giphy (5)

۶- بادکنک

giphy




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ شی که درون مایکروفر غوغا به پا کرده و شما را به دردسر می اندازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..