تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ دفتر مشاوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از طرف مقام قضایی نبوده است

وکیل خانوادگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: پلمپ دفتر مشاوران رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از طرف مقام قضایی نبوده است.

محمود علیزاده طباطبایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: این اقدام قضایی نبوده و از طرف مجموعه اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.

دفتر یاسر هاشمی، علی محمد بشارتی، مرتضی الویری، حجج اسلام عباسی فرد، نوری شاهرودی، لطفی، رستگاری، یونسی ومرادی که از مشاوران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اند، در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع پلمپ شده است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ دفتر مشاوران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از طرف مقام قضایی نبوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..