تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگری که نقش رهبر معظم انقلاب را در سریال معمای شاه بازی می کند، کیست؟

بازیگری که نقش رهبر معظم انقلاب را در سریال معمای شاه بازی می کند، کیست؟

سریال «معمای شاه» در قسمت شنبه شب گذشته، از تصاویر رهبر معظم انقلاب در دوران اسارت در زندان ساواک رونمایی کرد.

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  سریال «معمای شاه» در قسمت دو شب قبل خود (شنبه 25 دی 95)، به روایت دورانی که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در زندان شاه و تحت بازجویی عناصر ساواک قرار داشت پرداخت. در این قسمت، تصویری از رهبر انقلاب در آن ایام به نمایش درآمد. نقش رهبر انقلاب در زندان ساواک را «علیرضا مهران» بازیگر تئاتر ایفا کرده است.

 

گفتنی است، در قسمت‌های قبلی این سریال همچنین تصاویر بازسازی شده‌ای از امام خمینی(ره)، آیت‌الله شهید بهشتی، شهید مرتضی مطهری، دکتر شریعتی، مرحوم هاشمی رفسنجانی و... به نمایش درآمده بود.

 

فیلم گوشه هایی از سریال معمای شاه که حضور حضرت آیت الله خامنه ای در زندان ساواک را به نمایش در می آورد را اینجا مشاهده کنید.

 

 

 

مشرق/2024




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگری که نقش رهبر معظم انقلاب را در سریال معمای شاه بازی می کند، کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..