تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد جامعی از عضویت در شورای شهر استعفا داد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، متن این استعفا در اولین جلسه رسمی شورا بررسی و به رای گذاشته می شود.
در متن استعفای مسجد جامعی آمده است:

جناب آقای مهندس مهدی چمران

ریاست محترم شورای اسلامی شهر تهران

باسلام

با توجه به پیشنهاد ریاست محترم جمهوری برای انجام وظیفه در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی، استعفای خود را از عضویت شورای اسلامی شهر تهران به استناد بند 2 ماده 28 قانون شوراها اعلام می‌دارم. برخود فرض می‌دانم از تمام همکاران عزیزم به واسطۀ محبت و همراهی‌شان در دورۀ سوم و چهارم قدردانی کرده، اعتلای روزافزون این نهاد مردم‌سالار را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

گفتنی است، احمد مسجد جامعی از سوی ریاست جمهوری به عنوان رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی معرفی شده است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد جامعی از عضویت در شورای شهر استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..