تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین خرید خارجی هوشمندانه پرسپولیس در راه است

باشگاه پرسپولیس بالاخره در خرید بازیکن خارجی خود، هوشمندی به خرج داد و این بار دست روی بازیکنی گذاشت که هم به لحاظ سنی، قابل قبول به نظر می رسد و هم از نظر کارنامه و البته پست بازی.

سعد ناطق 22 ساله برای تیم امید عراق در المپیک 2015 ریو به میدان رفت و یکی از بهترین‌های تیمش در دیدار با برزیل بود که نتیجه آن بازی صفر – صفر شد. پست اصلی این بازیکن مدافع میانی است اما در بازی‌های زیادی نیز در پست هافبک دفاعی به میدان رفته و به نوعی بازیکن دو پُسته است. او در تیم ملی عراق هم عضویت دارد.

با جذب این بازیکن، پرسپولیس دیگر نیازی به جذب مدافع میانی، مدافع چپ و حتی هافبک دفاعی جدید احساس نمی کند و از سوی دیگر، سهمیه خارجی – آسیایی اش نیز پر می شود. همچنین دو بازیکن اوکراینی محبوب مدیریت و کادرفنی باشگاه نیز می توانند در پرسپولیس مانده و با خیال راحت به نیمکت نشینی 900 میلیون تومانی شان ادامه دهند!

در صورتی که سعد ناطق سرخپوش شود، جانشین آنتونی گولچ در جمع سرخپوشان خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین خرید خارجی هوشمندانه پرسپولیس در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..