تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از 12 هزار دانش آموز متوسطه در آزمون بهبود کیفیت آموزشی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی در مدارس متوسطه اول و دوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  ، بهروز نصیری گفت : این آزمون بصورت هماهنگ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزسه شنبه 28 دی ماه در کلیه پایه های متوسطه دوره اول و در پایه سوم هنرستان های فنی و حرفه ای و تمامی پایه های دبیرستان های نظری دوره دوم متوسطه برگزار می شود.
نصیری هدف از برگزاری این آزمون را بررسی میانگین نمرات وتعیین درصد قبولی و در نهایت برنامه ریزی بهتر در جهت رشد تحصیلی دانش آموزان دانست و افزود: با کسب اطلاعات از وضعیت تحصیلی کنونی افراد می توان برای آینده برنامه ریزی بهتری داشت.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار داشت: آزمون های پیشرفت تحصیلی در 2 مرحله وبر اساس زمان بندی مشخص برگزار می شود و اولین مرحله آزمون بهبود کیفیت اموزشی (بکا) توسط  ناظرین از سوی اداره کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مورد نظارت قرار می گیرد .
گفتنی است شرایط لازم جهت برگزاری هر چه بهتر این آزمون در منطقه و با همکاری  کارشناسی  های متوسطه دوره اول و دوم  و سنجش و ارزشیابی تحصیلی فراهم گردیده است .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از 12 هزار دانش آموز متوسطه در آزمون بهبود کیفیت آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..