تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پيشرفت ۷۸ درصدي ديواركشي ورودي ايستگاه راه آهن مشهد در بافت شهري

مدير كل راه­ آهن خراسان از پيشرفت ۷۸ درصدي ديواركشي ورودي ايستگاه راه آهن مشهد در بافت شهري خبر داد.

پيشرفت ۷۸ درصدي ديواركشي ورودي ايستگاه راه آهن مشهد در بافت شهريبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مهندس ضيايي مهر گفت: در راستاي زيباسازي بصري محيطي و همچنين جلوگيري از ورود افراد متفرقه به حريم خطوط ريلي و جلوگيري از برخورد قطار با عابرين، اين پروژه در دستور كار قرار گرفت.
وي افزود: پروژه مذكور در قالب دو قسمت به­صورت ۴۵۰۰ مترطول ديوار بتني در بلاك سلام به مشهد در منتهي اليه حريم راه آهن از دو طرف از محل اعتبارات طرح­هاي عمراني عملياتي گرديد و سعي بر آن است تا انتهاي سال جاري به اتمام و بهره­برداري برسد.
انتهای پیام//ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پيشرفت ۷۸ درصدي ديواركشي ورودي ايستگاه راه آهن مشهد در بافت شهري»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..