تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورداری ۹۱ درصد روستائیان از مراکز خدمات جامع سلامت

رییس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی طوس و امیرآباد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید نمود.

برخورداری ۹۱ درصد مراکز خدمات جامع سلامت شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از نیروی دندانپزشکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر صمدزاده ضمن بازدید از این مراکز روستایی، به بررسي روند ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان به جمعیت تحت پوشش به ویژه گروه هدف پرداخت.
وی ضمن اعلام رضایت از خدمات ارائه شده به روستائیان گفت: با مجوز بکارگیری دستیار دندانپزشک شاهد ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت در این برنامه باشیم.
رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکي مشهد افزود: در راستای اجرای طرح دندانپزشک خانواده در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۹۱درصد  مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر از نیروی دندانپزشک برخوردار هستند.
دکتر بهمن کلالی ادامه داد: ۴۰درصد از فضای فیزیکی ۶۱ مرکز دندانپزشکی بازسازی شده و ۶۰درصد مراکز تجهیزات آن به روز گردیده است.
پیرو این بازدید از طرف وزارت ۳ دستگاه یونیت دندانپزشکی به مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهد اختصاص یافت.
انتهای پیام// ز.ی
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورداری ۹۱ درصد روستائیان از مراکز خدمات جامع سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..