تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت دهیاران و شوراهای روستاها به سمت اقتصاد گردشگری روستايي

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: دهیاران و شوراهای روستاها باید به سمت اقتصاد گردشگری روستايي حرکت کنند.

حرکت دهیاران و شوراهای روستاها به سمت اقتصاد گردشگری روستاييبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موهبتی در نشستي كه با رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان برگزار شد،‌ افزود: گردشگری به عنوان یک صنعت سالم و پاک نقش موثری در توسعه اقتصادی شهرستان دارد که روستاها در این زمینه از ظرفیت های زیادی برخوردارند.
وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی و برنامه های کلیدی دولت تدبیر و امید نگاه ویژه و تأثیرگذار به روستاهای هدف گردشگری است زیرا در روستاها،  طبیعت بکر، آداب و رسوم ویژه، غذاهای سنتی، صنایع دستی، سوغات، موسیقی محلی و بویژه بافت روستا وجود دارد که جذابیت خاصي برای گردشگران دارد.
موهبتی گفت: هرچند موضوع گردشگری و بویژه بوم گردی در اکثر روستاهای ما هنوز جا نیفتاده که بایستی مسئولین مربوطه، آژانس های گردشگری و بویژه دهیاران و شوراهای روستاها فرهنگ سازی لازم بين ساکنان روستاها انجام دهند و با سفر به مکان هایی که پیشتاز این قضیه هستند و با انتقال تجربیات،  مردم را با این صنعت درآمدزا آشنا کنند که پیامد آن اشتغالزایی و درآمدزایی برای خود روستا و شهرستان خواهد بود.
در سطح شهرستان تربت حیدریه هفت روستای هدف گردشگری وجود دارد كه مقدمات ايجاد اقامتگاه بومگردي در چهار روستا در حال انجام است.
انتهای پیام// ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت دهیاران و شوراهای روستاها به سمت اقتصاد گردشگری روستايي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..