تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره های هالیوود خودشان طرفدار کدام ستاره اند؟ +تصاویر

ستاره هایی که میلیون ها نفر طرفدار در جهان دارند، خود طرفدار ستاره ای دیگر هستند.

ستاره های هالیوود خودشان طرفدار کدام ستاره اند

ستاره های هالیوود و ستاره های مورد علاقه شون

شاید باورش سخت باشد اما حتی ستاره هایی که میلیون ها نفر طرفدار در جهان دارند، خود طرفدار ستاره ای دیگر هستند. برخی از آنها در کودکی عکس های چهره محبوب شان را به در و دیوار اتاق می زدند، برخی دیگر نام آنها را در کتاب های درسی خود می نوشتند و برخی دیگر هنوز هم پس از سالها، وقتی ستاره مورد علاقه شان را بر فرش قرمز می بینند، قلب شان از جا کنده می شود. در اینجا نام برخی از این ستاره ها و اعترافات عاشقانه شان را برایتان آورده ایم.

1.بریتنی اسپیرز اعتراف می کند که اولین عشق زندگی اش، برد پیت است. جذابیت برد پیت آنقدر زیاد است که تعجبی ندارد حتی دل ستاره ای چون بریتنی اسپیرز را نیز ببرد.

ستاره های هالیوود

2.جای تعجب است که آریانا گراندی که خود طرافداران زیادی دارد، طرفدار ستاره دیگری باشد، اما این یک واقعیت است! او می گوید: «عشق دوران کودکی من، جیم کری بود. روزی که او را از نزدیک دیدم، یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. او واقعا همه چیز تمام است.»

ستاره های هالیوود  

3.ستاره محبوب جنیفر لارنس کمی مسن تر از دیگران است.  هنگامی که نام لری دیوید را پیش او آوردیم، در جواب گفت: «اوه! من عاشق شخصیت لری دیوید هستم.»

 ستاره های هالیوود  

4.سلنا گومز از زمانی که بیلی کروداپ را در فیلم «ruddlerless» دید، شیفته اش شد. به بیانی بیلی کروداپ رقیب عشقی جاستین بیبر است.

 ستاره های هالیوود  

5 . رایان گاسلینگ در سال 2014 اعتراف کرد که به ستاره «mickey mouse club»، یعنی بریتنی اسپیرز علاقه دارد. او می گوید: «بریتنی واقعا مهربان و خوش قلب است. او همسایه من بود و ما با هم بسکتبال و بطری بازی می کردیم.»

 ستاره های هالیوود  

6. مریل استریپ اخیرا در مصاحبه ای اعتراف کرد که به ویل فرل علاقه دارد. «من او را در تمام فیلم هایی که بازی کرده است، دوست دارم»

ستاره های هالیوود  

7.اشتون کوچر می گوید که وقتی 17 سال داشت، عکس جنیفر آنیستون را روی صفحه نمایش کامپیوترش گذاشته بود. او حتی یک بار هم از جنیفر آنیستون خواست تا با او قرار ملاقاتی بگذارد، اما درخواست اش خیلی محترمانه رد شد.

 ستاره های هالیوود  

8.زمانی که در سال 2012 از ریس ویترسپون پرسیدند که ستاره مورد علاقه اش کیست، گفت: «جانی دپ»  او حتی می گوید که عکس های او را به دیوار اتاقش چسبانده بود.

 ستاره های هالیوود  

9.اینطور به نظر می رسد که علاقه زیادی میان ریحانا و ادل وجود دارد. ادل می گوید: «ریحانا واقعا جذاب است و من به او علاقه خاصی دارم.» ریحانا نیز در پاسخ گفت: «ادل ستاره مورد علاقه من است. نه به خاطر اجراهای قوی و جایزه هایی که دریافت کرده، بلکه به خاطر خودش. او از احساس عمیق من هیچ نمی داند.»

ستاره های هالیوود  

10.نام جیمی فالون نیز در لیست طرفداران ستاره های هالیوود می آید. بله! نیکول کیدمن هم از دیگر هواداران اوست. او خطاب به جیمی فالون گفت: «من تو را دوست دارم»

 ستاره های هالیوود  

11.ان هتوی در سال 2008 به جان استوارت ابراز علاقه کرد. او در یک برنامه تلویزیونی در مقابل تمام تماشاچیان گفت: «من کنار جان استوارت نشسته ام و واقعا از این موضوع خوشحالم.» البته خود ان هتوی اعلام کرد که تمام دوستانش همین احساس را نسبت به جان دارند و تمام آنها آرزو دارند که روزی در کنار او بنشینند.

 ستاره های هالیوود

 برترین ها

اخبار مرتبط:

ستاره‌های هالیوودی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند: حمام نرفتن و ترس از دئودورانت

بهترین و زیباترین انگشترهای نامزدی ستاره های هالیوود و آدم معروف ها +تصاویر

زیباترین حلقه های نامزدی بین ستارگان هالیوودی +عکس

تصاویر دیدنی از ستاره های هالیوود ، پای صندوق های رای

تصاویر ستاره های هالیوود که در بهترین حالت، قیافه متوسطی دارند! از تیلور سوئیفت تا کیم کارداشیان...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره های هالیوود خودشان طرفدار کدام ستاره اند؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..