تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ دعوتنامه عربستان سعودی را ارسال کردیم/ موارد دارای اهمیت قید شد

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: روز گذشته، پاسخ دعوتنامه عربستان سعودی را با ذکر موارد دارای اهمیت ارسال کردیم.

روز گذشته، پاسخ دعوتنامه عربستان سعودی را ارسال کردیم/ موارد دارای اهمیت، قید شدحمید محمدی، سرپرست سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بر اساس روال عادی، وزارت حج عربستان سعودی مطابق هر سال برای تمامی مسئولان کشورهای دارای حجاج، دعوتنامه ارسال می کند که در سال جاری، ارسال این دعوت نامه برای ایران با تأخیر انجام شد.  

وی تصریح کرد: در پاسخ به دعوتنامه، موارد پر اهمیتی که در 5 اسفند ماه سال 96 برای مذاکره لازم می دانستیم را قید و روز گذشته ارسال کردیم.

محمدی ادامه داد: اگر با موارد قید شده و سازو کارهای مورد نیاز برای حفظ کرامت و عزت حجاج ایرانی از سوی عربستان سعودی حفظ و تأمین شود، راه مسدود شده باز خواهد شد.

سرپرست سازمان حج و زیارت گفت: حفظ عزت و کرامت زائران ایرانی یکی از مهمترین خواسته کشور است که با موافقت عربستان به طور حتم در زمان مذاکره به چگونگی راهکارهای اجرایی و تأامین امنیت حجاج خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ دعوتنامه عربستان سعودی را ارسال کردیم/ موارد دارای اهمیت قید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..