تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز پسر 16 ساله به دختر 12 ساله در کوچه بن بست+عکس

ساعت 24-دختر 12 ساله ای از سوی نوجوان 16 ساله ای در کوچه پس کوچه های منطقه ای در منچستر مورد تجاوز قرار گرفت.

پسر 16 ساله ای به اتهام تجاوز Rape به دختر 12 ساله ای توسط پلیس Police بازداشت شد. قربانی در مسیر خانه از پشت غافلگیر شد و با کشانده شدن در کوچه پس کوچه ها به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز قرار گرفت. نوجوان متهم روز جمعه بازداشت شد و تحت بازجویی قرار دارد. حادثه Incident ای مشابه نیز چند هفته پیش برای یک دختر 12 ساله دیگر با همین روش در فاصله ای کمتر از یک مایل رخ داد. پلیس ضمن ادامه روند تحقیقات، هنوز تایید نکرده ا ست که این دو حمله بهم مرتبط است یا خیر.

تجاوز پسر 16 ساله به دختر 12 ساله در کوچه بن بست+عکس

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز پسر 16 ساله به دختر 12 ساله در کوچه بن بست+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..