تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق کانالهای هواکش ساختمان نوساز باعث اشتباه مردم شد

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»  با اعلام خبر حریق در یک مجتمع اداری ـ تجاری در خیابان کارگر جنوبی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:52 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان کارگر جنوبی نرسیده به چهارراه لشگر به سامانه 125 اعلام شد که مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان اداری ـ تجاری نوساز بود که در نگاه اول از بیرون ساختمان به نظر می‌رسید داخل ساختمان دچار حریق شده اما بر روی پشت‌بام این ساختمان کانالهای هواکش و دستگاه‌های هواساز به وسعت حدودی 150 متر وجود داشت که فقط این کانالها دچار آتش‌سوزی و دود ناشی از آتش به آسمان بلند شده بود.

ملکی با بیان اینکه با سرعت عمل آتش‌نشانان از سرایت آتش و دود به داخل ساختمان جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: حریق توسط آتش‌نشانان مهار شد؛ در این حادثه مصدومیتی نداشتیم و آتش‌نشانان در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق کانالهای هواکش ساختمان نوساز باعث اشتباه مردم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..