تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تغيير جنسيت يک بازيگر آمريکايي و ثبت رکورد جدید

ماجرای تغيير جنسيت يک بازيگر آمريکايي و ثبت رکورد جدیدماجرای تغيير جنسيت يک بازيگر آمريکايي

 

کیتلین جنر  (زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۴۹) که پیش از این با نام بروس جنر شناخته می‌شد یک ورزشکار شناخته شده آمریکایی است.پس از جذب بيش از يک ميليون دنبال‌کننده توئيتري در چهار ساعت، کاتلين جنر رکورد جديدي به نام خود در کتاب رکورد‌هاي گينس ثبت کرد.

 

به گزارش تکناز:پيش از اين بارک اوباما با جذب يک ميليون دنبال‌کننده در پنج ساعت اين رکورد را در اختيار داشت. در زمان اعلام اين خبر تعداد دنبال‌کننده‌هاي کاتلين جنر به 1.8 ميليون رسيده و هم‌چنان در حال افزايش است.

 

 

ماجرای تغيير جنسيت يک بازيگر آمريکايي و ثبت رکورد جدید

 
بروس جنر تهيه‌کننده، ورزشکار و بازيگر آمريکايي پس از تغيير جنسيت نام کاتلين را بر خود نهاد و به صورت عمومي اعلام کرد که از اين پس او را بايد به نام کاتلين جنر بشناسند. او اين کار را با انتشار يک عکس روي جلد مجله ونيتي فر انجام داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تغيير جنسيت يک بازيگر آمريکايي و ثبت رکورد جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..