تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»

دهمین دوره از جشنواره رویش صبح امروز در پردیس سینمایی هویزه مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» همزمان با آغاز به کار دهمین دوره از این جشنواره گفت: هدف اصلی ما در جشنواره رویش فقط فیلم دیدن نیست بلکه می‌خواهیم ارتباطی معنوی بین فیلم سازان سراسر کشور و امام هشتم (ع) برقرار شود.

سید جواد رفائی با بیان اینکه جشنواره رویش در دهمین دوره خود قصد دارد ارتباط با فیلمسازان جوان را به طور دایمی در طول سال حفظ کند، به برنامه های جشنواره در طول برگزاری رویش اشاره کرد و گفت: نمایش تمامی آثار رسیده به جشنواره در دو نوبت، برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی با حضور اساتید ملی، اعضای هیات انتخاب و داوران جشنواره، برگزاری همایش خدمات متقابل دین و سینما با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان و نشست‌های گفتگو محور شبانه از جمله برنامه‌هایی است که در طول برگزاری جشنواره برای فیلم‌سازان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: در اختتامیه جشنواره که در 30 دی ماه در سالن سینما افریفا مشهد برگزار می‌شود نیز میزبان هنرمندان، سینماگران و مسئولین کشوری و استانی خواهیم بود.

گفتنی است دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، 27 تا 30 دی ماه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..