تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشجویان انصرافی که مدت غیبت‌شان تا پایان شهریور 95 بیش از 8 سال باشد، معاف هستند

ساعت: 13:25 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1008063

سرهنگ پاسدار آژدن از تغییر ضوابط دانشجویان انصرافی در طرح جریمه مشمولان غایب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار ابراهیم آژدن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج، در خصوص تغییر ضوابط مربوط به طرح جریمه مشمولان غایب، اظهار داشت: بخشی از ضوابط طرح جریمه مشمولان غایب مربوط به دانشجویان انصرافی است که برابر آخرین ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، مبنای محاسبه تاریخ ترک تحصیل یا اخراج این دسته از دانشجویان به 95/6/31 تغییر یافت.

وی افزود: دانشجویان دارای معافیت تحصیلی که تحصیلات خود را به اتمام نرسانده و تا پایان شهریور ماه 1395 انصراف داده و یا اخراج شده باشند، از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبلی غایب محسوب می شوند و چنانچه مدت غیبت آنان تا پایان 1395 به بیش از 8 سال برسد، در شمول این معافیت قرار می گیرند.

معاون وظیفه عمومی با ذکر مثالی اضافه کرد: به عنوان مثال، دانشجوی کارشناسی پیوسته که تا قبل از شهریور ماه 1395 انصراف داده و یا اخراج شده باشد، غیبت وی از تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع دیپلم و یا پیش دانشگاهی محاسبه و در صورتی که مدت غیبت وی تا پایان سال 95 بیش از 8 سال باشد، می تواند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای معافیت اقدام کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل نمایند.

گفتنی است پیش از این مبنای محاسبه غیبت دانشجویان انصرافی در طرح جریمه مشمولان غایب تا پایان شهریور ماه 1393 بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشجویان انصرافی که مدت غیبت‌شان تا پایان شهریور 95 بیش از 8 سال باشد، معاف هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..