تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترور و شهادت ۱۷ نفر توسط منافقین در شهرهای مختلف کشور در ۲۷ دی

ساعت: 11:42 منتشر شده در مورخ: 1395/10/27 شناسه خبر: 1007955

بیست و هفتم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی در بین سالهای ۵۹ تا ۷۹ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، بیست و هفتم دی ماه، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۷ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۷۹ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی این شهدا به شرح زیر است:

عارف تارام ۱۴ فروردین ماه ۱۳۱۴ در استان کردستان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۵۹ در حالی که راننده پایه دو بود در مریون در یک بمب گذاری توسط  گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.

علی ایرانمنش ۴ دی ماه ۱۳۴۴ در استان کرمان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۵۹ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

غلامرضا رضایی استخروییه ۲۰ اسفند ماه ۱۳۴۱ در استان کرمان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۵۹ در حالی که پاسدار انقلاب بود در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

رمضانعلی شاهوند ۱ دی ماه ۱۳۳۶ در استان قم متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۰ در حالی که دادیار دادگاه بود توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

عبدالله میهن دوست ۱ تیر ماه ۱۳۱۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۱ در سلماس در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

داود موسی زاده ۷ شهریور ماه ۱۳۶۱ در اردبیل متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۱ در سلماس در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

محمد فضلی شیخ مست ۴ آذر ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۱ در سلماس در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

محرم علی بهرامیان صیقلسرا ۱۰ خرداد ماه ۱۳۲۴ در صیقلسرای رضوانشهر در استان گیلان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۱ در حالی که کشاورز بود در تالش توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

شعبانعلی آگاه ۲ اردیبهشت ماه ۱۳۴۲ در استان گیلان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

زکیه درویش پور یکم مهر ماه ۱۳۳۰ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که خانه دار بود در نقده توسط گروهک کوموله اعدام شد و به شهادت رسید.

نقی مختاری ۱ آذر ماه ۱۳۴۲ در استان همدان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در مهاباد در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

محمدحسن ملایی نوده ۱ آبان ماه ۱۳۴۰ در استان گلستان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۲ در پایگاه دلارزن بانه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحمان کبوتری ۵ تیر ماه ۱۳۴۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۲ در حالی که کارمند یکی از نهادهای دولتی بود توسط گروهک کوموله اعدام شد و به شهادت رسید.

سید غالب حسینی ۵ مهر ماه ۱۳۴۳ در استان کردستان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۳ در حالی که سرباز وظیفه بود در سنندج توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد جلیلوند ۲۵ شهریور ماه ۱۳۴۶ در استان همدان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۵ در سردشت در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

ربعلی مهری ۱ مهر ماه ۱۳۴۵ در استان زنجان متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۶۵ در حالی که سرباز وظیفه بود در مریوان در یک حمله مسلحانه شهادت رسید.

عزت الله سابکی فرد یکم مهر ماه ۱۳۳۷ متولد شد و ۲۷ دی ماه ۱۳۷۹ توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترور و شهادت ۱۷ نفر توسط منافقین در شهرهای مختلف کشور در ۲۷ دی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..