تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دونالد ترامپ به رئیس سیا حمله لفظی کرد

به گزارش فارس، رئیس جمهور منتخب آمریکا به دنبال اظهارات رئیس سازمان اطلاعات مرکزی این کشور(سیا) درباره «عدم درک تهدید روسیه» از سوی دونالد ترامپ، او را آماج انتقادات توئیتری خود قرار داد.

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز یکشنبه گفت که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درکی از تهدید روسیه ندارد.

«جان برنان» تاکید کرده است که شیوه سخن گفتن و توئیت کردن آقای ترامپ در راستای منافع آمریکا نیست.

وی به شبکه خبری فاکس‌نیوز گفت: «آنچه خشم مرا برمی‌انگیزد این است که ترامپ جامعه اطلاعاتی آمریکا را با آلمان نازی مقایسه کرده است. این مساله باعث نگرانی شدید من است.»

به دنبال این اظهارات، رئیس جمهور منتخب آمریکا که قرار است تا 4 روز دیگر با برگزاری مراسم تحلیف کارش را شروع کند، رئیس سیا را مورد حمله لفظی خود قرار داده است.

ترامپ با رجوع به توئیتر شخصی خود نوشت: «اوه واقعا اینطور است. (شما) نمیتوانستی بدتر از این عمل کنی. فقط به سوریه(خط قرمز)، کریمه، اوکراین و تجهیز و نوسازی سلاحهای اتمی روسیه نگاه کنید».

اشاره ترامپ به سوریه و خط قرمز، همان خط قرمزی بود که باراک اوباما در سال 2013 درباره استفاده از سلاحهای شیمیایی در سوریه کشید؛ خط قرمزی که مخالفان اوباما در آمریکا میگویند رئیس جمهور این کشور تنها آن را ترسیم کرد و به آن عمل نکرد.

جانشین اوباما ادامه داد: «وضعیت خوب نیست. آیا عامل انتشار آن خبر جعلی او بود؟».

اشاره ترامپ به «خبر جعلی»، همان خبری بوده که پایگاه «بازفید» در خصوص او منتشر کرد.

در این خبر ادعا شده بود روسیه اسنادی با محتوای روابط غیراخلاقی و جنسی از دونالد ترامپ در دست دارد که میتواند علیه او از آنها استفاده کند.

پیشتر هم روسیه و هم ترامپ وجود هرگونه اسنادی را رد کرده و این خبر جنجالی را دروغ خواندند اما جانشین اوباما از سازمانهای اطلاعاتی آمریکا به دلیل انتشار این خبر انتقاد کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دونالد ترامپ به رئیس سیا حمله لفظی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..