تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می‌شوند

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان تازه‌وارد این دانشگاه خبر داد و گفت: این دوره‌ها برای دانشجویان جدیدالورود همه مقاطع دانشگاه برای تربیت دانشجوی کارآفرین برگزار می شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایسنا مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه‌های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس این است که برنامه ریزی‌های جدی به منظور پذیرش بهتر دانشجویان وروی سال ۹۶ را بکار بگیرد، در این راستا برگزاری دوره‌های کوتاه مدت زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی برنامه ریزی شده است که از سال آینده اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی مختص دانشجویان ورودی جدید(نودانشجویان) دانشگاه تربیت مدرس از دیگر برنامه های آموزشی این دانشگاه است که برای تمامی دانشجویان کلیه مقاطع به خصوص دانشجویان رشته ها علوم زیستی نظیر بیوتکنولوژی از سال آینده برگزار می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس افزود: از مهم ترین اهداف برگزاری دوره های کوتاه مدت کارآفرینی برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تربیت مدرس این است که دانشجویان بتوانند دانش کسب شده در دانشگاه را به فناوری، مهارت و محصول تبدیل کنند و بعد از فارغ التحصیلی توانایی راه اندازی و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان را داشته باشند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نودانشجویان دانشگاه تربیت مدرس «کارآفرین» تربیت می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..