تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : آسم و آلرژی در بارداری، تشدید می شود؟

بارداری چه تاثیری روی آسم دارد؟
زمانی که خانم های مبتلا به آسم باردار می شوند بیماری در ۳/۱ از آنها بهبود می یابد در حاکی که در ۳/۱ دیگر آسم شدت یافته و در ۳/۱ بقیه بدون تغییر باقی می ماند اگر چه نتیجه مطالعات انجام شده در این زمینه بسیار متفاوتند ولی اغلب آنها علائم مشابهی را ذکر می کنند

·  آسم خفیف در اغلب خانم های باردار مبتلا بهبود یافته ولی آسم شدید شدت می یابد.
·  در برخی از موارد تغییر شدت آسم با زایمان بی خطر همراه است.
·  شدت آسم ( در اغلب موارد) بین هفته های ۲۴ تا ۳۶ بارداری زیاد شدن یافته و سپس بین هفته های ۳۶ تا ۴۰ تخفیف می یابد بنابراین فقط درصد کمی از بیماران ( ۱۰% یا کمتر) به هنگام زایمان علامت دار خواهند بود.
·  تغییرات حاصل از آسم دوران بارداری معمولا ۳ماه پس از زایمان به حالت اولیه( قبل از بارداری می گردد)بارداری به طرق مختلف روی مبتلایان به آسم تاثیر می گذارد تغییرات هورمونی ایجاد شده در دوارن بارداری بر روی ریه ها بینی و سینوس ها اثر می گذارد به عنوان مثال :
–  زیاد شدن میزان هورمون استروژن باعث پرخونی رگ های کوچک بینی شده و منجر به گرفتگی بینی به ویژه در سه ماهه سوم بارداری می شود
–  زیاد شدن میزان پروژسترون باعث احساس تنگی نفس می شود. این عوامل ممکن است با سایر محرک های آسم و آلرژی همراه شده یا به آن ها اضافه شوند.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : توقف ریزش مو با ماساژ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : آسم و آلرژی در بارداری، تشدید می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..