تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرگانان ترکیه آماده سرمایه گذاری در البرز هستند

داود چتین روز دوشنبه در نشست مشترک بین هیات های تجاری دو استان البرز و آنتالیا در کرج، افزود: آنتالیا علاوه بر برخورداری از ظرفیت بالای صنعت گردشگری، در دیگر بخش‌ها از جمله سیستم‌های گلخانه‌ای، صنایع کشاورزی، صنعت کشتی‌سازی و نیز معدن دارای توانمندی‌های بالایی است.
وی تاکید کرد: استان آنتالیا تولید کننده سبزی و صیفی جات به صورت گلخانه ای بالای 6.5 میلیون تن در سال است.
داود چتین با اشاره ظرفیت ها و فعالیت های موفق در بحث صنعت گردشگری در کشور ترکیه به ویژه آنتالیا، گفت: این استان آمادگی دارد دوره های آموزشی را در زمینه توریست و هتل داری برای علاقمندان برپا کند.
رئیس اتاق بازرگانی آنتالیا اضافه کرد: ترکیه فعالیت هایی در ساخت هتل های زنجیره در ایران داشته، از جمله این هتل ها در تبریز ساخته شده و هم اکنون در حال برنامه ریزی و ایجاد بستر برای ایجاد این هتل ها در استان البرز هستیم.
وی با اشاره بر اینکه بخش‌خصوصی و اتاق‌های بازرگانی دو کشور می‌توانند تحول عظیمی در مناسبات دو طرف ایجاد کنند، گفت: سفر سال گذشته هیات تجاری آنتالیا به البرز، فرصتی را فراهم کرد تا اطلاعات مناسبی از نوع همکاری‌های آتی به دست آوریم.
وی ادامه داد: امروز همراه با آگاهی دقیق تر از مناسبات دو کشور، هیات اقتصادی قوی را برای تعامل بیشتر روابط تجاری به البرز آورده ایم.
داود چتین تاکید کرد: هیات اعزامی اتاق آنتالیا به البرز، علاقمند است ظرفیت‌های مشارکت را شناسایی و با شرکت‌های ایرانی همکاری ها را بیش از پیش افزایش دهد.
7411/1535خبرنگار:سیده فرناز مرتضوی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرگانان ترکیه آماده سرمایه گذاری در البرز هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..