تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با 4 کشور از سال تحصیلی آینده

معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر از آغاز دورهای مشترک این دانشگاه با 4 کشور از سال تحصیلی آینده خبر داد.

آغاز دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با 4 کشور از سال تحصیلی آیندهفرهاد یزدان دوست معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بین المللی سازی در دانشگاها فرآیندی اجتناب ناپذیر و برگشت ناپذیر است و این نشانگر این است که کشور ما نیز نمی تواند از این جو کلی دور باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این تعاملات علمی که در سطح جهان و کشور ما صورت گرفته است در بسیاری از دانشگاه ها دفاتر همکاری های بین المللی به معاونت بین الملل تبدیل شده و در سطح وسیع‌تری تعاملات بین المللی را بین دانشگاه های ایران و خارج از کشور پیگیری می کند.

یزدان دوست درباره برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های خارج از کشور تصریح کرد: استارت دوره های مشترک با دانشگاه های خارج از کشور تقریبا از اوایل مهرماه زده می شود.

معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر بیان کرد:با توجه به این تعاملات از سال تحصیلی آینده  قرار است دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با ۴ کشور روسیه، هلند، آلمان و کره جنوبی آغاز شود.

وی بیان کرد: پذیرش در این دوره ها از طریق آزمون های سراسری انجام می پذیرد و دانشجویانی که در این دوره ها شرکت می کنند دو مدرک تحصیلی دریافت می کنند.

معاون بین الملل دانشگاه خواجه نصیر اظهار داشت: قرار است دانشجویانی که در این دوره ها پذیرفته می شوند نیمی از تحصیل خود را در دانشگاه خواجه نصیر و نیمی دیگری از تحصیل خود را در یک دانشگاه خارجی می گذرانند.

یزدان دوست یادآور شد: درحال حاضر دانشگاه خواجه نصیر با دانشگاه های روسیه دوره های مشترک کوتاه مدت ۲ ماهه برگزار می کند که این دوره ها به عنوان فرصت مطالعاتی انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دوره های مشترک دانشگاه خواجه نصیر با 4 کشور از سال تحصیلی آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..