تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باکس آفیس هفته: «افراد پنهان» در صدر قرار گرفت

تازه وارد های این هفته سینما نتوانستند کسی را شگفت زده کنند و بیشتر آثار رتبه های قبلی خود را حفظ کرده اند. با یک گزارش دیگر از باکس آفیس در خدمت شما هستیم.

«افراد پنهان» با بازی تراجی پی. هنسون و کارگردانی تئودور ملفی، باز هم صدر جدول را از آن خود کرده است. این فیلم توانسته در هفته گذشته ۲۰٫۴ میلیون بفروشد و میزان درآمد مجموع خود را به ۵۴٫۸ میلیون دلار برساند. نکته ای که توانسته این اثر سینمایی را در هفته های گذشته سربلند نگه دارد، داستان پر نشاط و الهام بخش آن است. «افراد پنهان» با فیلم های دراماتیک و مدعی کسب جایزه تفاوت دارد و توانسته مخاطبان خود را پیدا کند.

«لا لا لند» فیلم پر سر و صدایی که در مراسم گلدن گلوب خوش درخشید، نسبت به هفته گذشته رشد داشته و توانسته ۱۴٫۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. ساخته دیمین شازل اکنون ۷۴ میلیون فروخته و موفق شده هزینه انجام گرفته برای فیلم را باز گرداند. به نظر می رسد که «لا لا لند» می تواند در مراسم اسکار نیز جوایز زیادی را از آن خود نماید.

فیلم «آواز» با فروش ۱۳٫۸میلیونی، در رتبه سوم باکس آفیس ایستاده است. این انیمیشن تا کنون ۲۳۳ میلیون فروخته و موفق شده «دکتر استرنج» را در لیست ۱۰ فیلم پر فروش ۲۰۱۶ جا بگذارد. «سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» که برای چند هفته صدر نشین بود، به عنوان چهارمی بسنده کرده است. این اثر تخیلی در هفته گذشته ۱۳٫۷ میلون دلار فروخت و درآمد خانگی مجموعش را به ۴۹۸٫۸ میلیون دلار رساند.

sing-movie-buster-matthew-mcconaughey-w700

جنگ ستارگان جدید در قامت بین المللی هم موفق ظاهر شده و توانسته ۹۷۹٫۹ میلیون درآمد برای تهیه کنندگان به ارمغان بیاورد. این فیلم احتمالا چند هفته دیگر «در جستجوی دوری» با فروش ۱ میلیارد دلاری اش را جا خواهد گذاشت.

پنجمین رتبه باکس آفیس به فیلم ترسناک و جدید «بای بای من» اختصاص پیدا می کند. این اثر سینمایی موفق شده در هفته نخست ۱۳٫۳ میلیون دلار برای تهیه کنندگان درآمد کسب نماید. علی رغم آن که این فیلم انتقاد های گسترده کارشناسان را در پی داشته، اما تماشاگران روی خوشی به آن نشان داده اند.

در نظر داشته باشید که بودجه در نظر گرفته شده برای ساخت، تنها ۷٫۴ میلیون دلار بوده، بنابراین «بای بای من» تا همینجا نیز هزینه های خود را باز گردانده است.

«روز میهن پرستان» با حضور ستاره ای به نام «مارک والبرگ» و کارگردانی پیتر برگ، توانست در هفته گذشته ۱۲ میلیون بفروشد و در جایگاه ششم بایستد. «کامیون های غول پیکر» در هفته آغازین موفق شد رتبه هفتم باکس آفیس را به خود اختصاص دهد. علی رغم آن که نقد های انجام گرفته درباره این فیلم نسبتا مثبت بوده است، اما بعید به نظر می رسد که «کامیون های غول پیکر» بتواند بودجه ۱۲۵ میلیونی اش را باز گرداند.

Lucas-Till-in-Monster-Trucks-w700

فیلم جدید «بی خواب» با بازی جیمی فاکس، همانند دیگر تازه وارد های این هفته با نقدهای منفی زیادی رو به رو شده و زیر سایه دیگر آثار مطرح فعلی قرار گرفته است. با وجود حضور ستاره ای مانند آقای فاکس، «بی خواب» تنها ۸٫۴ میلیون دلار فروش داشته است.

«جهان زیرین: جنگ های خونین» در دومین هفته خود موفق شد ۵٫۸ میلیون دلار بفروشد و در رده نهم قرار بگیرد. فروش مجموع و جهانی آن نیز به ترتیب ۲۳٫۹ و ۷۰٫۷ میلیون دلار گزارش شده است. فیلم «مسافران» علی رغم حضور چهره های سرشناسی مانند کریس پرت و جنیفر لارنس، با فروش هفتگی و مجموع ۵٫۶ و ۹۰ میلیون دلاری، به جایگاه دهمی باکس آفیس بسنده کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باکس آفیس هفته: «افراد پنهان» در صدر قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..